Skip to content
contact@eduink.mk
YouTube page opens in new window
Facebook page opens in new window
Instagram page opens in new window
[wpml_language_selector_widget]
Eduink.mk
Почетна
За eduink.mk
Опис на услугите
Инструкции за користење
Корисни информации
За проектот
Содржини
Развојни постигнувања
Когнитивен развој
Говор и комуникација
Крупна моторика
Фина моторика
Социоемоционален развој
Грижа за себе
МКФ – Проценка на функционалноста на детето
Инклузивно образование
Што е инклузивно образование?
Општа поддршка од стручната служба
Интензивирана поддршка според ИОП
Поддршка преку модифицирана програма
Дополнителна поддршка на инклузивното училиште
Концепција за инклузивно образование
Водич за работа на инклузивен тим
Стратегии за врсничка поддршка
Што е врсничка поддршка?
Стратегии за врсничка поддршка
ИОП
Што е ИОП?
За кого се изготвува ИОП?
Кој учествува во изработката на ИОП?
Како се изработува ИОП?
Родителот во изработка на ИОП
Стратегии за работа со дете со попреченост
Моторни нарушувања
Интелектуални потешкотии
Дете со оштетен вид
Дете со оштетен слух
Дете со аутизам
Совети за родители
Важноста на воспоставување на рутини кај детето
Пристапи и методи на работа
Монтесори методот
Сензорна интеграција
TEACCH – Концепт за поддршка на лица со аутизам
Што е Brain Gym®?
PECS
Окупациона терапија
Видео интеракција
Психомоторна реедукација
Средно образование
Предизвикувачко однесување
Диференциран пристап во учењето
Визуелна поддршка
Асистивна технологија
Употреба на асистивна технологија
Приспособување на наставните материјали
ЧПП
Медиа
Контакт
Регистрација
Почетна
За eduink.mk
Опис на услугите
Инструкции за користење
Корисни информации
За проектот
Содржини
Развојни постигнувања
Когнитивен развој
Говор и комуникација
Крупна моторика
Фина моторика
Социоемоционален развој
Грижа за себе
МКФ – Проценка на функционалноста на детето
Инклузивно образование
Што е инклузивно образование?
Општа поддршка од стручната служба
Интензивирана поддршка според ИОП
Поддршка преку модифицирана програма
Дополнителна поддршка на инклузивното училиште
Концепција за инклузивно образование
Водич за работа на инклузивен тим
Стратегии за врсничка поддршка
Што е врсничка поддршка?
Стратегии за врсничка поддршка
ИОП
Што е ИОП?
За кого се изготвува ИОП?
Кој учествува во изработката на ИОП?
Како се изработува ИОП?
Родителот во изработка на ИОП
Стратегии за работа со дете со попреченост
Моторни нарушувања
Интелектуални потешкотии
Дете со оштетен вид
Дете со оштетен слух
Дете со аутизам
Совети за родители
Важноста на воспоставување на рутини кај детето
Пристапи и методи на работа
Монтесори методот
Сензорна интеграција
TEACCH – Концепт за поддршка на лица со аутизам
Што е Brain Gym®?
PECS
Окупациона терапија
Видео интеракција
Психомоторна реедукација
Средно образование
Предизвикувачко однесување
Диференциран пристап во учењето
Визуелна поддршка
Асистивна технологија
Употреба на асистивна технологија
Приспособување на наставните материјали
ЧПП
Медиа
Контакт
Регистрација
Regjistrimi
You are here:
Home
Regjistrimi
Go to Top