Skip to content
contact@eduink.mk
YouTube page opens in new windowFacebook page opens in new windowInstagram page opens in new window

[wpml_language_selector_widget]

Eduink.mk
Eduink.mk
  • Почетна
  • За eduink.mk
    • Опис на услугите
    • Инструкции за користење
    • Корисни информации
    • За проектот
  • Содржини
    • Развојни постигнувања
      • Когнитивен развој
      • Говор и комуникација
      • Крупна моторика
      • Фина моторика
      • Социоемоционален развој
      • Грижа за себе
      • МКФ – Проценка на функционалноста на детето
    • Инклузивно образование
      • Што е инклузивно образование?
      • Општа поддршка од стручната служба
      • Интензивирана поддршка според ИОП
      • Поддршка преку модифицирана програма
      • Дополнителна поддршка на инклузивното училиште
      • Концепција за инклузивно образование
      • Водич за работа на инклузивен тим
    • Стратегии за врсничка поддршка
      • Што е врсничка поддршка?
      • Стратегии за врсничка поддршка
    • ИОП
      • Што е ИОП?
      • За кого се изготвува ИОП?
      • Кој учествува во изработката на ИОП?
      • Како се изработува ИОП?
      • Родителот во изработка на ИОП
    • Стратегии за работа со дете со попреченост
      • Моторни нарушувања
      • Интелектуални потешкотии
      • Дете со оштетен вид
      • Дете со оштетен слух
      • Дете со аутизам
    • Совети за родители
      • Важноста на воспоставување на рутини кај детето
    • Пристапи и методи на работа
      • Монтесори методот
      • Сензорна интеграција
      • TEACCH – Концепт за поддршка на лица со аутизам
      • Што е Brain Gym®?
      • PECS
      • Окупациона терапија
      • Видео интеракција
      • Психомоторна реедукација
    • Средно образование
      • Предизвикувачко однесување
      • Диференциран пристап во учењето
      • Визуелна поддршка
      • Асистивна технологија
      • Употреба на асистивна технологија
      • Приспособување на наставните материјали
  • ЧПП
  • Медиа
  • Контакт
  • Регистрација
  • Почетна
  • За eduink.mk
    • Опис на услугите
    • Инструкции за користење
    • Корисни информации
    • За проектот
  • Содржини
    • Развојни постигнувања
      • Когнитивен развој
      • Говор и комуникација
      • Крупна моторика
      • Фина моторика
      • Социоемоционален развој
      • Грижа за себе
      • МКФ – Проценка на функционалноста на детето
    • Инклузивно образование
      • Што е инклузивно образование?
      • Општа поддршка од стручната служба
      • Интензивирана поддршка според ИОП
      • Поддршка преку модифицирана програма
      • Дополнителна поддршка на инклузивното училиште
      • Концепција за инклузивно образование
      • Водич за работа на инклузивен тим
    • Стратегии за врсничка поддршка
      • Што е врсничка поддршка?
      • Стратегии за врсничка поддршка
    • ИОП
      • Што е ИОП?
      • За кого се изготвува ИОП?
      • Кој учествува во изработката на ИОП?
      • Како се изработува ИОП?
      • Родителот во изработка на ИОП
    • Стратегии за работа со дете со попреченост
      • Моторни нарушувања
      • Интелектуални потешкотии
      • Дете со оштетен вид
      • Дете со оштетен слух
      • Дете со аутизам
    • Совети за родители
      • Важноста на воспоставување на рутини кај детето
    • Пристапи и методи на работа
      • Монтесори методот
      • Сензорна интеграција
      • TEACCH – Концепт за поддршка на лица со аутизам
      • Што е Brain Gym®?
      • PECS
      • Окупациона терапија
      • Видео интеракција
      • Психомоторна реедукација
    • Средно образование
      • Предизвикувачко однесување
      • Диференциран пристап во учењето
      • Визуелна поддршка
      • Асистивна технологија
      • Употреба на асистивна технологија
      • Приспособување на наставните материјали
  • ЧПП
  • Медиа
  • Контакт
  • Регистрација

E-platforma eduink.mk

You are here:
  1. Home
  2. News
  3. E-platforma eduink.mk

Të nderuar,

 

E-platforma eduink.mk u krijua si produkt i projektit “E-platformë për mbështetjen në distancë të fëmijëve me aftësi të kufizuara dhe familjeve të tyre gjatë pandemisë së Kovid-19”, të zbatuar nga Lidhja e Edukatorëve dhe Rehabilitatorëve Specialë e Republikës së Maqedonisë së Veriut, në bashkëpunim me Shoqatën Maqedonase Montesori, ndërsa me mbështetjen financiare të Misionit të OSBE-së në Shkup, si pjesë e Thirrjes së Jashtëzakonshme për Propozime: Fondi i Përgjigjes i Kovid-19.

 

Qëllimi i projektit është t’i përmirësojë kapacitetet e organizatave që janë partnerë në zbatimin e projektit përmes zhvillimit të E-platformës që do të sigurojë mbështetje të vazhdueshme për fëmijët me aftësi të kufizuara dhe familjet e tyre.

 

E-platforma ofron mbështetje të vazhdueshme për fëmijët me aftësi të kufizuara dhe familjet e tyre, si dhe profesionistët që punojnë me ta.

 

Përmbajtjet e platformës janë krijuar nga personat profesionalë, profesionistët me përvojë në fushën e arsimit të nxënësve me aftësi të kufizuara. Ka përmbajtje që ofrojnë mbështetje arsimore për nxënësit me aftësi të kufizuara nga mësimi klasor, të cilat përfshihen në shkollat fillore të rregullta dhe të cilat e ndjekin mësimin në përputhje me Planin Arsimor Individual. Platforma, gjithashtu, ka përmbajtje që ofron mbështetje psiko-sociale dhe këshillëdhënëse për familjet e fëmijëve me aftësi të kufizuara, si dhe përmbajtje që janë të dobishme për kuadrin mësimor të shkollave, si dhe edukatorët dhe rehabilitatorët specialë dhe asistentët arsimorë që sigurojnë mbështetje të të mësuarit e nxënësve të përfshirë me aftësi të kufizuara.

 

I Juaji Eduink.mk

Корисни информации
  • Udhëzimet për përdorim
    октомври 30, 2020
  • E-platforma eduink.mk
    октомври 30, 2020
  • Vizitojeni faqen Pyetjet e Shtruara Shpesh (PSHSH)
    октомври 30, 2020
  • Посете ја страната со Често Поставувани Прашања (ЧПП)
    октомври 21, 2020
  • Инструкции за користење
    октомври 21, 2020
Пријавување
Регистрација
Hyni
Регистрација

Е-платформа eduink.mk

You are here:
  1. Home
  2. News
  3. Е-платформа eduink.mk

Почитувани,

 

Е-платформа eduink.mk е креирана како продукт на проектот „Е-платформа за далечинска поддршка на деца со попреченост и нивните семејства за време на пандемија од Ковид-19“, во имплементација на Сојузот на специјални едукатори и рехабилитатори на Република Северна Македонија, во соработка со Македонското Монтесори Здружение, а со финансиска поддршка на OБСЕ Мисијата во Скопје, како дел од Вонредниот повик за предлози: Фонд за одговор на Ковид-19. 

 

Целта на проектот е надградување на капацитетите на организациите кои се партнери во имплементација на проектот преку развој на Е-платформа која ќе овозможи континуирана поддршка на децата со попреченост и нивните семејства. 

 

Е-платформата овозможува континуирана поддршка на децата со попреченост и нивните семејства, како и професионлаците кои работат со нив.

 

Содржините на платформата се креирани од страна на стручни лица, искусни професионалци во областа на образованието на ученици со попреченост. Застапени се содржини кои овозможуваат образовна поддршка на ученици со попреченост од одделенска настава, а кои се вклучени во редовните основни училишта и кои настава следат согласно Индивидуален образовен план. Исто така, на платформата има и содржини кои нудат психо-социјална и советодавна поддршка на семејствата на деца со попреченост, како и содржини кои се од полза на наставниот кадар од училиштата, како и специјалните едукатори и рехабилитатори и образовните асистенти кои обезбедуваат поддршка во учењето на вклучените ученици со попреченост. 

 

Ваш, Eduink.mk

© Eduink.mk
Go to Top